Продавець Інтернет-магазин "Дрібниці" розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1518 відгуків
+380 (95) 794-75-91
+380 (97) 071-48-70
Інтернет-магазин "Дрібниці"
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів». Строки повернення і обміну Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю. Умови повернення для товарів належної якості Товар обміняти чи повернути можна з понеділка по п'ятницю (09:00 – 18:00) або надіслати товар Новою Поштою. Ми гарантуємо дотримання всіх норм, передбачених законодавством України (Стаття 9 "Закон про захист прав споживача" https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12#n133). Обмін та повернення товарів належної якості здійснюється протягом 14 календарних днів, за винятком дня купівлі. Перед зверненням до сервісного центру, будь ласка, переконайтеся, що: - товар не був у вжитку і не має слідів експлуатації: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо; - товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки; - на товарі збережені всі ярлики та заводське маркування. Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner